Elifyasin4731 Merhaba yeşil daha indirimli olmaz mı ben depremzedeyim bana biraz yardımcı olursanız sevinirim
Kuzeymiram Altıda var 200 tl veriyorum , butun attigim kıyafetleri normalde verecegim fiyattan faha altında veriyorum alanlara hayirli olsun simdiden 🌸🫶