Nevbahar yeni bi kural gelmiş de olabilir ama eskiden beri kural böyleydi. Tapuyu almadan kiraya veremiyosunuz ev boş da kalabilir. Ama toki zaten evi olmayanlara çikiyor evi boş tutanını görmedim. Kiraya verdiğini öğrenirlerse sözleşmeyi fes ediyorlar direk, tanıdığını oturtanlar da var yakalanmayıp yani. Genelde ben kiracıyım diyen olunca komşular sikayet ediyor. Ev benim dicek akraba eş dost falan filan kimseye soylemicek anca öyle yani