dunyaylabenimaramda 6 var bende olmasa da olur yani o paraya değmez bence çokta bir şey fark etmiyor telefonsuz yaşayamıyorum telefon almışken hepsini alayom demiştim ama yani olmasa da olur şarjlı olması sinir bozucu bir gün gidiyor şarjı sonra sürekli şarj telefonumu şarj edeyim kulaklığı mı saati mi sigarayı mı o yüzden hiç birisini etmiyorum artık sadece telefon kullanıyorum 😂