dunyaylabenimaramda telefonu bulmak için sinyal gönderme,telefon yanında yokken saatten konuşabilme(spor yaparken yada iş yaparken iyi oluyor),adım sayılarında ciddi fark oluyor saat sağ net sayıyor sanırım,navigasyonda gideceğin yöne doğru kolunu titretiyor,istediğin biriyle valkie talkie özelliği sayesinde telsiz gibi konuşabilirsin bas konuş.Bu özellikler hoşuma gidiyor ama evde bir köşede duruyor diyebilirim evde iş yaparken takmıyorum dısarı çıkıncada unutmazsam takıyorum