Nesli06 tabiki kreşe verin oğlumu oyun grubuna götürüyorum haftada 3 gün 1 er saat
20 senelik anaokulu öğretmeni gayet iyidir öğretmenimiz diyorki anane babanne bakan çocukla kreşe giden çocukların çok farkı var bağımlı oluyolar kendi karar veremiyolar bide yaşlılar tü kaka kelimesi çok kullanıyo herşeye hayır diyolar çevremde de çok bakan olduğu için bariz fark oluyo asla küçümsemek istemem çok güzel bakanlar da var ama tecrübe edindiğim kadarıyla böyle, yani bakmasına bakar yedirmek giydirmek kolay ama aktivetesi oyunu çocuklara yetemiyor büyükler biz bile zor yetiyoruz
Büyükler illaki tv vs açar yani çocuk kendi yaşıtlarıyla öğrenmeye bu kadar açıkken yaşlıların yanında bırakıpta öğrenme iç güdüsünü engellemeyin kreşe verin daha özgüvenli olur