Kızım şuan 2 yaşında. 3 yaşında kreş düşünüyorum çalışıcam çünkü. Ben aslında çalışıyordum işten çıktım Kayınvalidem evinizde bakmam dedi inatlaştık işten çıktım. Babasına annesine baktığı için annesigilin evinde bakacakmış. Bende küçücük çocuğu sabahın köründe kaldıramam dedim neyse inatlaştık işten ayrıldım. 1 2 sene sonra eltimin çocuğuna bakacak yine annesigilde. Bende dediğim gibi kızımı 1 sene sonra kreşe vericem. Geçende bana kreşe vermeyin ben ikisine bakarım diyor. Bende ben 1 tanesine annesi olarak yetemiyorum sen 4 kişiye ( annesini babasını) saydım nasıl bakmayı düşünüyorsun dedim. Şimdide sorum şu tükürdüğümü asla yalamak istemiyorum. Kızımjn algısı çok açık ve tam herseyi öğrenme zamanı. Babannesi ile yaşlı bi ortamda büyümesi mi? Yoksa kreş gibi ortamda herşeyi öğrenmesi mi?