Benim bebeğim kolik ataklarıyla birlikte sanırım 15 günlüktü daha, ağlama krizine girince meme reddi yapmaya başladı. Sadece meme değil, biberon da kaşık da fark etmiyordu. Bazen açlıktan da ağlaması devam ediyor ama sakinleştirmeden hiçbir şekilde emziremiyorum. Ağlama krizinde değilse, normal etrafı izleyen şekilde uyaniksa oyun oynama modundaysa gayet emiyor. Uyurken, uyanıkken de sıkıntı yok ama kolik atağına girdi mi çözüm yok. Mecburen pilates topunda zıplıyoruz uzun uzun, sakinlesiyor tekrar veriyorum biraz emip tekrar krize giriyor bir daha sakinlestirip tekrar veriyorum derken derken yaklaşık üç saat böyle mücadele ediyoruz en sonunda uyuyor. Uyuduktan kırk dk sonra falan da emziriyorum ona da çaktırmadan 😁 her gün böyle, alıştım artık. 35 günlüğüz. Sanırım üçüncü aya kadar böyleymiş. Sonra tekrar meme reddi olursa bilmiyorum. Maşallah 5 kg olduk şimdiden, meme redli haliyle. 🧿