Sedarelll biz şu an 5 aylığız, 2 aylık aşımız biraz sancılı geçti o aşıdan sonra çok huzursuz oldu. Meme reddini o sırada yaşadık. Hiç emmiyor değildi ama genelde itiyodu istemiyordu asla çok ağlıyodu ama emmiyodu. Bazen saçma pozisyonlarda verdim birde uykudan uyanırken hemen ağzına tıkıyodum memeyi ya da uyurken. O esnada emiyordu. Sabırlı olmak ve çok stres yapmamak en önemlisi. En etkilisi onuda boğmadan inatlaşmadan uyku sırasında vermek memeyi. 1 hafta 10 gün kadar sürdü sonra geçti. Genelde de böyle oluyormuş sanırım süre olarak ama mutlaka geçiyormuş. Mama veya başka bişey vermemek önemli