Elo8 bu arada korkunc bir doğum geçirdim, içten dıştan her yerden bir sürü dikiş vardı, hem kesti doktor hem yırtık oldu. Bir daha dogrumaya tövbe ettiren bir dogumdu. Ben bayilacagim galiba deyip, gözlerim kaydiktan sonra ebe ile doktor müdahale ettiler, ebe üstüme cullandi, doktor bir şeyler yaptı bilmem ne derken çocuğu acil cikardilar… O sebeple hoş değildi alt taraf benim, parça pincik 🥲