Busebulut ana kucağı yada puset gibi birşey edinin ben ilk zamanlar hep ona koyup işlerimi hallettim evde kahvaltımı da hazırladım, yemeğimi de. İlk zamanlar zor ama geçicek emin ol her dönemi ayrı zor, sorumluluk gerektiren bir durum bebek benimki 14.5 aylık şimdide azı dişleri çıkıyor aşırı huysuz, uykusuz kendinizi bu kadar yıpratmayın. İşe gidiyorum sabah 8 de sıfır uyku ile gittiğim zamanları biliyorum 🤦🏻♀️