Ravzanur23 çok eğitim videoları izledim. Özellikle instada ücretsiz eğtim verenlerin. İlk 3 ay zaten bebek için daha zor şöyle düşünün siz doğum yaptınız hamilelik doğum ve sonrası çok zor geldi ama emin ol bebek için daha zorlu bir süreç böyle olması çok doğal. Önce gece gündüz ayrımını oluşturdum rutin yaptım. Eylül doğumluydu her akşam 19.30 da banyosu 20.00 da gece uykusuna geçişi vardı.kışa doğru 3 güne br düşürdüğüm için temiz olsa dahi bezini değiştirir,Son 10 dk ninni açarım.sonra uyanış ve uyku aralıklarına dikkat etrim. Uyku saatlerine dikkat ettim. Benim bebeğim gündüz hiç uyumuyordu paşa marka hamak aldım sallayarak sarsmadan uyuttum son ses beyaz gürültü eşliğinde 5 dk içinde uyurdu. Uyanıkken keyif alıyordu vs vs bla bla. Emzik çok istedim ilk zamanlar alsın ama çok almadı 1 ay filan aldı 2-3 aylıkken sonra ben kestim. Kardeşimin bebeğine hastanenin ilk günü verdim aldı ve o çok rahat etti şiddetle tavsiye ediyorum. Zorlada olsa alıştırın eğer almıyorsa. Bebekler sizi emzik yapıyor doymadıkları için değil kilosuu iyiyse hiç problem yok