Normal tencerede 20 saat kaynatıyorum altı mum ışığı gibi çok kısık bir ateşte kapağını kapatırsanız suyu çok az azalıyor çünkü kaynaya kaynaya buhar olmuyor kolejen kıvam alıyor 20 saatin sonunda jöle gibi bir kıvam oluyor asıl yararlı olan da o tabiki