8 saat normal tencerede en küçük gözde kısık ayarda ağzı açık kaynatiyorum kaynatma işlemi bitince soğuması için tencerenin kapagini kapatıp balkona veya buzdolabina koyuyorum ertesi sabah tencereyi aldığımda üstü beyaz kalın sert bir yağ tabakası oluyor donmus bir şekilde,onu alıp çöpe atıyorum böylece bebeğimi fazla yağdan koruyorum