Umutveannesi Elvan1703 7 aylıkken sabah kahvaltısı veriyordum öğün olarak öğlen meyve verirdim, 8 aylıkken sabah kahvaltısı ve akşam yemeği öğün olarak verdim doyumluk yani, şu an 11 aylık sabah öğlen akşam doyumluk veriyorum aralarda meyve günde iki kere
pogacayanakk merkursavascisi_06 aynen tam pişmesi gerekiyor sonrada çatalla ezmek yeterli oluyor zaten
merkursavascisi_06 Fatmannny teşekkür ederim, erişte kendimix için olan mı yoksa bebeğe ayrı almak mı gerekir içinde tuz falan var mı ki normal eriştenib
oglumubeklerken merkursavascisi_06 pirinçli iyice pisirmeniz yeterli olacaktır ezmenize gerek yok yani en azından benim bebeğimde ezmeye gerek olmuyordu belki yer sizin bebeğiniz de denemeniz lazim
Umutla merkursavascisi_06 değil tabiki dokrumuz dedi zaten organik satılıyor 6 ay uustu çoğu anne tercih ediyor internetten baya verende var
merkursavascisi_06 Umutla tamam bakayım pekmeze de bu ay bi sürü şey aldım ek gıda için bi de pekmez alayım😅😅
Umutla Elvan1703 Elvan1703 canım sebzler bittyse bunlar ile çorba yap bana dok dediki havuç patates tatlı misal.bunlari püre olarak ver sonra diğer kabağı tattir atıyorum onlar bitti bunlar püre çorba gbi düşünelim bı öğün bundan sonra yoğurt tadıma geç gbi gbi
Minnacksevdack merkursavascisi_06 evet 25 ağustos. Ben de blender kullanmadım hiç. Haşlattım sebzelerle karıştırdım. Labneyi kendim denedim ama tam tutmadı ilk yapışımdı. Biraz sıvı oldu ama tadı güzel. Yiyor benimki. 😂 lor u deneyeceğim bir dahakine de 🌸
merkursavascisi_06 Minnacksevdack gerçek lor baya zahmetliymiş çok malzeme gidiyomuş peynir altı suyu kaynatılarak yapılıyomuş galiba ben sanırım hazır alıp dondurucuya atıcam😅
Minnacksevdack merkursavascisi_06 bir de pirinç unundan mama yapıp sebzelerle karıştırdığımda oluyor. Daha tok tutsun diye 😂
merkursavascisi_06 Minnacksevdack bugün sebze çorbası yaptım tam buğday unuyla ama yarısını yedi anca🥲
Menis123 merkursavascisi_06 ben normalde evde yapıp götürüyorum yanımda ama yapamasamda tarhanayı öğününe göre kavanoza koyuyorum öylelikle gittiğim yerde pişiriyorum. Yemeği fazla olduğunda da sıcakken kavanoza koyuyorum sıkıca kapıyorum ağzını sonraki gün falan ısıtıp yediriyorum bebeğime
merkursavascisi_06 Menis123 ben de bugün çorba yaptım fazlasını koydum kavanoza bakalım yarına veririm belki , tarhana da alıcam her ihtimale karşı😇 gittiğim yerde yoğurt vardır muzlu yoğurt yediririm bi de tamam😇