Kızlaar sürekli soruyorum ama gerçekten burdan başka kimseden adam akıllı cevap alamıyorum çevremdeki bebekliler ilk bebeklerinde her şeye dikkat edip ikincide saldım çayıra yaptılar bana da aynını tavsiye ediyolar onlara soramıyorum😏
Kızım 6 ay 3 haftalık. yarın tadımlara başlayalı 4.haftaya giricez.
Balkabağı, havuç, patates, yoğurt, elma, muz, avokado, yumurta sarısı test ettim sorun yok. Bugün kereviz verdim onda da bi sıkıntı olmaz sanırım. Brokoliyi bi kere verdim öğürdü diye ısrar etmedim bi ara tekrar denerim. Kuzu kıymalı sebze çorba yaptım geçen kıymaları öğürdü hep😣 başka ne tadımı yaptırabilirim. Ya da artık elimdeki bu ürünlerle öğün oluşturmaya başlayayım mı?
İkinci sorumsa her şeyi günlük mü yapmak zorundayım? Mesela yatılı gidicem bi iki günlüğüne pişirme imkanım olmayacaksa evden bir şey hazırlayıp kavanozlayıp götüremez miyim? Ya da kaşık mama falan mı almam lazım hazır. Artık sanırım günde bir öğün ek gıda vermek zorundayım. Verecek bişi bulamazsam muz veriyorum bi yere gidince ama bu sefer iki gece kalıcaz buharda pişirme aparatını taşıyasım yok normal cezvede sebze haşlayıp çorba mı yapayım evden hazır mı götüreyim kafamda deli sorularr😫
Analık zor iş yavrum doysun diye kafa yorup duruyorum, desteklerinizi beklerimmm