gurbetcimami doğumdan sonra dökülme oluyor, bende de çok olmuştu. Resmen kafamda kelleşen yerler vardı, en çokta ensemden ve şakaklarımdan dökülüyordu ama genel olarak kafamın her yerinde de dökülüyordu. Bende o yoğun dökülme 2ay sürmüştü sonra yavaş yavaş dökülmeler azalmıştı. Merak etmeyin döküleninlerin yerine geri geliyor saç çıkıyor. Bende ilk başlarda çıkan saçlardan dolayı çim adam gibi olmuştum, birazda geç uzuyor çünkü. Ama tamamen her yerden geri çıkıyor. Dökülmelerin üstünden 1buçuk yıla yakın geçmiştir, şimdi geri gelen saçların uzunluğu, saçlarımı bağladığım zaman kenarlardan çıkmayacak derecede uzadı şükür. Ve hiç bişey yapmadım geri çıkarmak uzatmak için, tamamen akışına bıraktım kendi öyle uzadı. Sizde merak etmeyin er geç geri çıkıyor, stres yapmayın🌸