Minel-inannesi Zeeytiin evinizin havasi kuru geliyo olabilir. peteklere suluk asin, hatta ustlerine bardakla su koyun. kis zamani biz bile rahatsiz oluyoruz odanin nemi azalinca
Ne_alakasi_var_004 Zeeytiin öksürük vardı bir de burnu tıkanıyordu hastaydık o zaman domuz gribi olmuştu bebegım nerden geldıyse😕
Zeeytiin Ne_alakasi_var_004 yaa çok geçmiş olsun Allah göstermesin bi daha olmaz inşallah ama dünya hali işte her hastalık olabiliyor.
Zeeytiin Minel-inannesi bardakta koymadım hiç şu petek suluklarından var ama o da işte çok etkilemiyor sanırım
Minel-inannesi Zeeytiin yok yaa yeterli gelmiyo o suluklar. Sirf onlar varken odanin nemi %35civarlarinda oluyo oda baya az kaliyo