-Lina- merhaba sizin teknik bilginiz var sanırım bir şey daha sorsam müsadenizle, ben şırınga ile yıkayınca da dışarıya çıkaramıyorym. Mesela bugun yıkadım şırınga ile pek bişey çıkmadı. Sonrasında aspiretörle çektim daha çok geldi. Ben şırınga ile bi yanlış mı yapıyorum acaba eksik bilgim mi var ki😔