defnes32
Bence bu kadar takmak iyi biir şey değil biraz serbest bırakın kendinizi de çocuğunuza da.
Saat dakika tutmak nedir kardeşim yapma yorma bu kadar kendini.
İlgilenme demiyorum yanlış anlama kardeşim ama bu kadar kasma
Günü akışına göre yaşayın. Mesela bugün beraber temizlik yaptık kitaplarimiza baktık ve küçük bir aktivite yaptık 5 10 dk oynadı. Çok fazla aktivite sevmiyor oyalamiyor çok mesela güzel bir aktiviteydi aslında. Ama serbest olmayı daha çok seviyor