benoyleuygungordum_ İdrar yolu enfeksiyonu inşallah değildir ama öyle olmuş olsa bile korkma canım. 1,5 aylık idi enfeksiyon oldu kızım 1 hafta yattık hastanede düzeldi. Ama sonrasında 3 Defa yine oldu😂🥲.. Yeter ki ateşi olmasın enfeksiyonda bizde ateşte vardı tabi inşallah bir daha yaşamayız bizde ancak şöyle dua et Rabbim dermansız dert vermesin inşallah hiç korkma enfeksiyon olsa bile ben çok ağladım anca bebeğime stres geçirip huzursuz etmişim.