benoyleuygungordum_ Merhaba, Kız bebeğimin bezinde kan lekesi var neden olur ki doktor idrar testi istedi benim de içim içimi yiyor 1 kere değil birkaç kere geldi. Bu durumu yaşayan oldu mu ?
P2044 benoyleuygungordum_ Pembe leke ise susuzluktan canım , kırmızı gerçekten kan olduğundan eminsen enfeksiyon kapmış canım idrar yolu enfeksiyonu… Net bilgi benim değil ama yeğenim bebekken başına gelmişti tatilde bezinde kan gördük havuzdan enfeksiyon kapmış demişti Dr… Üzülme çok geçmiş olsun… Özel bolgesin de büyük tuvaletini temizlerken daha temiz tutmaya çalış canım 🌸☺️
Glzrpdr benoyleuygungordum_ böbreklerinde kum olabilir. Anne sütü alan bebeklerde oluyormuş genelde. Kum deniyor ama anne sütünden kaynaklı olduğu için bir iki ayda geçebiliyormuş
BelaCivciv benoyleuygungordum_ Kristalize bir şekildeyse yetersiz sıvı alımından olabiliyor. Ama tahlil yapmış doktorunuz en net sonucu öyle bilirsiniz. Geçmiş olsun
benoyleuygungordum_ gullusahgullu götürdüm idrar testi istedi vericez ama verene kadar ve sonuç çıkana kadar buraya da sormak istedim
zynphl23 benoyleuygungordum_ korkmayın benim kizım 2 aylık aynısı bizdede oldu doktorumuz doymadığının göstergesi sütünüz yetmiyor mama takviyesi ile gececek dedi o gün mamaya başladık gecti hemen bende cok endiselendim ama karnı doydugu gibi gecti
benoyleuygungordum_ EmineYilmaz zynphl23 Aslında her bezinde mutlaka çiş oluyor ama belki dediğiniz gibi duymuyordur yani bari onunla alakalı olsun ya inşallah enfeksiyon değildir
EmineYilmaz benoyleuygungordum_ çişimde varsa yetersiz beslenmeden kaynaklanıyor beslenmesini arttırın geçer Kakada varsa alerji olabilir bir besine
arassmomss benoyleuygungordum_ Yarına kadar her emzirme sonrası iki bardak su için yarın tekrar bakın fark görmezseniz test yaptırırsınız 😊 geçmiş olsun