Kubrakaraslan Kdkdkdkdmc bebeğinizde ataklar var mıydı benim yeğenimde hiç atak görmedik sadece hipotanik olduğu için doktora götürmüştük eeg de belirti gördüler ve west olabilir dediler bebeğiniz nasıl iyi mi üzüntüden ölüyoruz
Kdkdkdkdmc Kubrakaraslan ilk ataklar yoktu sadece birkaç defa sıçradığını farkettim sonra Eeg çektiler öyle belli oldu canım