Smslgzm kendi doktorumuza götürdüm düzenli kontrollerimizi yapan üniversite eğitim ve araştırmada 1 buçuk yaşındaydı yürümüyordu muayenesinde birşey çıkmayınca herhangi bir yönlendirme yapmadı şuan sadece heyecanlandığı zaman el çırpması var böyle nasıl desem parmak şıklatma gibi ama onu söylememiştim ben sadece yürümüyor dedik