Oğlum 16 aylık olacak henüz yürümüyor tutunup kalkıyor sıralıyor onuda yeni yapmaya başladı ama elleri boşken yada yemek yedirirken sürekli ellerini çırpma avucunu sıkıp açma hareketi var bazen mama yerken su içerken tıkanmaları oluyor sebeplerini araştırdığımda serebral palsi yada otizm belirtilerinde var geç yürümesi tıkanması el hareketleri bu üçü dışında diğer belirtiler bizde yok ama şuan aşırı huzursuzum ne yapmalıyım normal midir endişelenmelimiyim?