Ecrinervam benim oğlum da 4,5 yaşında. 2,5 yaşındayken az konuşabiliyordu dra götürdük kreşe başlatın dedi öyle yaptık kreşin çok faydası oldu. Vakit kaybetmeyin derim birden bire konuşmaya başlamıyorlar. En son k harfini söyleyemiyodu onu destekle öğrettim tüm harfleri çıkarıyor kendini güzel ifade ediyor ama hala konuşması bebeksi kelime vurgularında sıkıntı var zamana bıraktık artık.