Ecrinervam aynı ayda çocuklarımız Temmuz sonu dört olcak benimkide kelimeleri vardı gelişimi iyiydi sonra durakladı kardeşi oldu dedim kardeşini kıskanıyo heralde ondan konuşmuyo üç yaşına yaklaştı hayla konuşmuyo dr götürdüm gelişim testi denver filan yaptılar hepsi normal çıktı doktoru Kbb götürün bide duyma ile konuşma orantılıdır dedi Kbb gittim geniz etinin büyük olduğunu ve buna bağlı ortaokulakta sıvı biriktiğini söyledi karışık duyma boğuk duyma hatta işitme kaybı Yaşar konuşmayı doğrudan etkiler dedi ilaç tefavisi başladı bu süreçte biz dil terapi başladık ve kreşe verdik sonrası ilaçla çözüm alamadı ve kulaklarına tüp takıldı geniz eti alındı amaliyat oldu kreş ve dil terapistine devam ettik ve çok güzel sonuçlar aldık nerdeyse yaşıtlarını yakaladı baya konuşuyo artık dört yaşına dört ay var bizimde bence iki buçuk üç yaştan sonra konuşmuyorsa baya geç kalınmış ve üstüne gidilmeli sizde bi KBB kontrolüne gidin olumlu geçerse kreş dik terapistide öneririm baya bir birey gibi konuşmayı öğreniyolar bir anda güzel sonuçlar alırsınız