elifkuss canim meraba. Bende oanik atakhastasiydim. Bi gun cay koyarken bayilcak gibi oldum yutkunamiyorum kesinlikle . Su icerken bogulcak hbi oldum. Panik atak dediler. Ilac kullanmaya basladim kulla iyorum ama surekli oluyorum sadece hastaneye gidip doktor bos serum takiyordu geciyordu ( pskolojik oldugu burdan belli zaten. ) 2 sene once esim butun ilaclarimi atti senin buna ihtiyacin yok bize var dedi. Cocuguna saril bana saril ve hic kotu bisey dusunme dedi ve ben o gun bugundur sanki birinin beni desteklemesini bekliyormusum gbi hic panik gecirmedim. Sanki 5 6 senedir ilac kullanan ben degilmisim gibiyim suan. Aklima bile gelmiyor ve bir daha yasamadim bagimlilik yapmiyor. Ama kullancaginilac ve doktor cok onemli. Mesela bi doktora gtmistim bana ne lanet ilac verdiyse kalp krizi geviriyordum az daha cok agir ilac verdi. Ama her sey kafada bitiyor gercekten