defmommy sağlık ocağın da baktırmayın. Gebeyken çok yüksekti şekerim bunu biliyordum , sağlık ocağı rutin diye kan almak istedi orda çok normal gelmişti aile hekimi şeker falan çıkmamış normal herşey dedi oysa ki 300 lere dayanıyordu nerdeyse benim şeker 😂 kanlar beklediği için doğru sonuç alınmıyor. Dahiliye bölümünden baktırabilirsiniz bakıyorlar.