Yasinimmm Benim de bebeğim ilk bir ayda çok iyiydi. Emerdi hemen uyurdu. Sonra huysuzlanmaya başladi. Çok gazlı bir bebek. Bazen kakasini iki gune felan yapardi. Baktim olacak gibi değil çok aci cekiyor. Gunde bir çay kasigi zeytin yaği vermeye başladım. Kakasini yapmazsa rahatlayamaz, huzursuz olur ve gazi da çok olur. Tabi su da önemli. Doktorlar vermeyin dese de ben veriyorum. Sindirimi kolaylastiriyor fikrimce. Sabah iki cay kasigi, aksam da iki çay kaşığı. Sonra youtubdan videolr izledim. Bebeklere masaj yapma teknikleri yağlarla felan. Uygulamaya basladim, ayrica gaz damlasi da kullniyorum. Simdi gun icerisinde üç dört defa yağlarla masaj yapiyorum, ayaklarini hareket ettiriyorum rahatladiktan sonra kendisi uyumak istiyor. Ayrica emzik almiyorsa biraz recelin suyuna, yada bekmeze batirip verilebilir. Tabi fazlaya kcmadan. Onlar daha sonrasinda alismaya basliyorlar zaten. Bunlar benim gün icerisinde yaptiğim şeyler. Sizinle de paylasmak istedim. Umarim işinize yarar.