Yasinimmm Oglum yarın bir aylik olacak ilk zamanlar uykusu ıyiydi emzirme sonunda uyudu yerine koyardim artık hiç uyumuyor emzirirken uyuyor yatağına koyuyorum hemen uyanıyor pis pis yapıp sallıyorum biraz beşiği dalar gibi oluyor bıraktığım an yeniden ağlamaya mirildanmaya başlıyor uyaninca da sürekli ağlama meme isteme ne yapacağımı sasirdim sizin bebekler nasıl arkadaşlar nasıl yapsam da düzene soksam bütün gün nasıl salliyim ben bu bebisi
Nevsevmom Yasinimmm gazı vardır canım benim kızda 40 güne kadar uyur emerdi sonra gazını çıkaramamaya başladı memede rahatlıyor bebekler biraz masaj yap karnına belki gazdandır
Ekaya Yasinimmm ben doğduğundan beri aynı sorunu yaşıyorum 😔 gece gündüz uyku yok. Bebeğin ya doymuyor ya gazı var🤷🏼♀️
busra37 Yasinimmm daha hayıflanmak için çooook erken 😃 bunlar bebek asla düzen bdklemeyin helede bu kadar küçükken. Benim kızım 7ay 5günlük çoğu zaman aynı durumdayız 😃
Yasinimmm [silindi] nasıl olacak böyle vallaha sasirdim gece de aynı şekilde bünye dayanmıyor yemek yicek zaman bile bulamıyorum emzik de tutmuyor zaten doğru düzgün
Yasinimmm busra37 ağlayıp durduk ca üzülüyorum ona yetemiyorum diye bu yüzden daha çok sıkıntım uykusu var bi türlü dalamiyo buna uzuluyorum
busra37 Yasinimmm anlıyorum canım seni bende öyleydim gazı vardır yüksek ihtimal aylarca çektik. İlk doğduğunda bile uyuyamazdı kızım. Bi doktora götürde gaz ilacı veriyorlar ona göre. Allah yardımcın olsun sen bebeğine yetebilen mükemmel bi annesün unutma 💖
Pnr0190 Yasinimmm gazı vardır annesi.Onun huzursuzluğu.Meme de olunca kendini güvende hisssettiği için rahat.Sallarkende gaz sıkıştırmıyordur çok fazla belki ondan duruyordur.Benim de bebeğim gazlı 43 günlük.Gazını hemen çıkaramıyorsa 5-10 dk yatır oyala Sonra tekrar omzuna al öyle dene.
Alliswell Pnr0190 gaz masajı denediniz mi çok ise yarıyor. Bir de yemeklerinize kimyon atın ya da demleyip için
Pnr0190 Alliswell hepsini yapıyorum yağlarla masajlar,damla kullanıyorum,ben her gün kimyon rezene anason çayı içiyorum.ya büyüdüğünden ya da bunlardan bilmiyorum ama yavaş yavaş iyi oluyor hamdolsun🙏🏻Sadece kakamızı 1-2 gün bekletip yapıyoruz.🤦🏻♀️
1anneyimben Yasinimmm Benim oğlum da 1 ay 9 günlük. Ayni bahsettiğiniz sorun bende de var.Sanirim büyüdükçe huyları değişiyor. Meme de uyuduktan sonra hemen yerine koyma.15 20 dakika bekle.Sonra yatagina koy.Bebeklerin uykuya dalmasi 15 20 dakikayi alıyormuş. Ben iyice uyudugundan emin olduktan sonra yavasca besigine koyuyorum. Ancak o şekilde uyanmıyor .
Yasinimmm 1anneyimben evet bazen uyuyor bazen uyanıyor gaz da sıkıştırıyo büyük ihtimal biraz daha kucagimda bekleteyim en iyisi
zgzl Yasinimmm gaz sancısı olabilir. Benim bebeğim de bugün 25 günlük oldu. Emziriyorum uyuyo yerine koyuyorm ağlayarak uyanıyo. Ve sürekli acısını dindrmek için emmek istiyor.
zgzl Yasinimmm ayrıca emzik önerim de philips avent ultra soft 0-6. Ben nuk almştm emmedi zorlandı attı sürekli. Ama philips i direkt aldı emdi. Anne memesi formuna çok yakın ondan sanırım.
Yasinimmm zgzl bende o emzigi kullanıyorum ancak zor tutuyor tutarken cuk cuk diye ses cikariyor bi de hızlı çekmek istiyo galiba kaçıyo ağzından düşüyor bu seferde başka emzik lerde deniyorum insallah birini duzgunce tutar