Metecansu size de çok geçmiş olsun 3 yaşına kadar hastalanmadi diyebikirim . 3 yaşinda kreşe bir basladi pir basladi. Geçen ay öksürük burun akıntısı olmuştu doktor soğuk algınlığı ikaci yazdı durumu bayagi azaldı ama bitmedi sonrada yavaş yavaş yeniden nuksetti bende bunun üzerine karabiberi tereyağında pekmez yaptım , sutlu zerdecallar yaptim oyle iki hafta idaree ettik ama öksürük arttı uzerine o kadar doğal destek hastalığı bitmedi maalesef