anneCANan aynen ben de çalışıyorum ve bu nedenle 1,5 yaşında kreşe başladı. 4 ayda 6 antibiyotik aldık biz de. En son annemden yardım istedim. Birkaç aydır onun sayesinde iyiydi ama o da artık gitmek zorunda ve kreş yolu göründü. Çalışan anne olmak çok zor, bebeğim çok küçük hâlâ.