Minel-inannesi Esraxyz masallah barekallah afiyet şifa olsun miniginize. Benim kiz 5ay tartisinda 6400cikti🤣
nazli-06 Esraxyz benım kızım 2 aylıkken 6 kılo olmasında ragmen 2 numara kullandık bırkac ay daha sız nasıl 3 e gectınız.
Esraxyz nazli-06 sadece kilosu ile alakalı değil. Bebeğimin baldır kısımları geniş o yüzden küçük numara bezler olmuyor
Sahingiller Esraxyz bende doğduklarından beri sleppy kullanıyorum şuan 13 ayliklar bir problem yaşamadım