Esra___ yaa şöyle insanlardan nefret ediyorum. Destek olmuyorsun madem, bari köstek de olma, haddini bil ve sus. Ben de "nasıl sütün yok, benim duştayken yerlere akardı" diyen saçma tipler yüzünden depresyona girmiştim. Zor biliyorum ama kulak tıkamak gerekiyor bu tiplere.