Fulyag Caglaa Evet gayet fit olacak çocuklarımız 😄 Zaten yürümeye başladıktan sonra hiç almıyorlar o zamana kadar kiloyu aldı aldı benden söylemesi 😁
Caglaa Fulyag şimdi almiyosa ozamana hiç almaz 😂 ayda 200gr zor aliyo su son 3-4 aydr. Eltmin oğlu 2 yaşına gircek çokta güzel yiyo maşallah ama okdr hareketli ki 3 ayda bı kontrolü oluyo ondada 100-200 Gr zor almış oluyo😂
bluem Esra___ millet ne cok.seviyor herseye bir kulp takmayo sizene yani kisa uzun iri zayif ne tuaflar agzlarina carpasim geliyor annesi babasi uzulurmu demiyorlar lak diye herseyi soyluyorlar
Fulyag Caglaa Bizim de öyle 8. Ayda 7700 müş geçen hafta yaşında tartıldı 8400 çıktı ama kıyafetli boyu da yaşıtlarına göre kısa ama öyle olunca zayıf durmuyor sadece evin içinde kedi dolaşıyormuş gibi oluyor her yere girip çıkabilmesi sıkıntı 😄
Caglaa Fulyag hahah küçücük çok tatlı olur ama ya😂😍 benimkininde olacağı o köşelerden topluyom daha şimdiden nerde minicik yer var hep orda😂
Balbebek_Egemen Esra___ tabikide üzülürsün ama takma şükürler olsun sağlıklılar ve insanlar garip ya zayıf şişko uzun kısa yürümüyo ay dişi yokmu ay emeklemiyomu bu tarz şeyler söylemeye meraklılar bence takma
bluem Esra___ evet kusur soyleyip zevk alan insanlar varda bunlar bebek ya cocuk yani daha ne kadar acimasizlar banada kaynana benziyor deyip kzidirmaya calisiyorlar degisikler
ZeynepAdam Esra___ insanlarda boy boy bebeklerde diyip gecin. Persentile gore uygunsa kime ne kime dert bosverin...
Emrem bluem aslında bu durumdan sinirlendiğini belli etme dururlar ☺☺☺ Tecrübe ile sabit başta sınır oluyodum şimdi e benzicek babaannesi diyorum artık demiyolar insanlar kırmak uzmek için yer arıyolar galiba
[silindi] Esra___ ay benim annem bana yapıyo elalem napmasın🤦🏻♀️ Kardeşlerin bu yaşta bu kadardı vs vs.. ki zaten 12 aylık 74 cm . ya çocuğun babası 187. Dedesi uzun amcalar en az 175. Dayılar 175-180x Bu çocuk 1.60 olcak değil ya.. Velevki oldu. Napalım yani kısa oldu o zaman. Çildiriciiiimmmm.
Esra___ [silindi] benim de babam kardeşim amcası hep uzun ben ve eşim 170 boyundayız bebeğimin kısa olduğunu söyleyenler arkasından da şunu ekliyor ay babasına çekmiş minyon olacak 🤦🏻♀️
bluem Esra___ yok nesilleri hic tukenmiyor malesef ama bnd esirami bekliyorum zamani gelsin aynisini yapacam nasil oluyormus anlasinlar
Emrem Esra___ cnm.takmicaksin benim kide uzun e malum baba 1.90 her gören e hormon mu verdin bune bu kadar uzun derlerde derler yani o milletin lafı asla bitmicek
bluem Emrem bende oyle yapiyorum aslinda babaannesi guzel kadin aaslindada ama iste sinirlendrmek icin yapiorlar