ayseasel1 16.01.2023 tarihinde getirden her biri 168 liraya sma 3 optipro 400 gr almıştım bebeğim mamayi reddedince açılmamış 1 kutu kaldi, gardropstan yada poshmallden 100 tl ye satabilirim. @aysem0691 mesaj atabilirsiniz.
melo23 Zeyneppppduygu kullandığınız alerjik. mama nedir memnun musunuz benim bebeğimdede çıktı süt alerjisi
Zeyneppppduygu melo23 neocate kullanıyoruz şuan ufaktan ek gıda da başladık muhallebisine falanda katıyorum
Mrcmkmrv Sma 2 isteyen varsa optipro 110 tl ye dolap yada gardropstan verebilirim. 29.05.2024 tarihli. İlgilenen özelden yazabilir
Sinemalin Kızlar sma optıpro nasıl kullananlar yazabilir mi içeriği nasıl kilo aldırıyor mu bebekleriniz severek içiyor mu ?
Mlkk2626 Kizlar elimde bir adet sma var acdik iki uc kasik kullanilmadi bile duruyor bir bucuk hafta oldu acilali isteyen olursa ucrestsiz vere bilirim bu arada acilsikdan kac zaman sonra bozulur?tecrubesizim
Eskiz25 Mlkk2626 3 hafta içerisinde tüketilmesi gerekir açıldıktan sonra. Zaten kutunun üzerinde yazıyor