Geceperisi yok hiç açılmadı ben stok yapmak için 5 ktu almıştım sonra bebeğimde süt alerjisi çıktı alerjik mamaya geçtik neocate marka kullanıyorum şuan elimde kalanların 4 tanesini sattım son 1 adet kaldı e bebekten almıştım son kullanma tarihi 2024 nisan istanbul kartalda oturuyorum ptt gönderim yapabilirim