marinelife
Ayni şeyleri ben de yasadim. Emme refleksi 2, 2 buçuk ay sonuna kadar devam ediyor. Aç olmasa bile meme ariyor. Siz emin olmak icin bol bol emzirin. Fazlasini cikarir zaten. Simdi benim kizim 3 buçuk aylik, sadece aksam 7 gibi 4 ölçü veriyorum emzirdikten sonra. Onu da 2+2 şeklinde veriyorum. Bazen 2 yetiyor. Sonra biraz oynayıp yatiriyorum. 11 gibi emziriyorum uykuda. Sonra gece boyu kendisi kalkarsa emziriyorum. Bir düzen tutturunca, çocuk mutlu olunca, acliktan mi mutsuz, yoksa uykusu geldi diye mi mutsuz dilini cozuyorsunuz. Ama gercekten ilk 3 ay daha yenidoğan gibi düşünün. İstedikce emzirin. İcinize sinmezse azar azar mama verin doktor verin dediyse. Evde dijital tartiniz varsa 2 3 gunde bir tartilin beraber. Sonra tek siz tartilin. Farki bebeginizin kilosu. Zaten 3 aşağı 5 yukarı, doktorun tartisina yakin çıkıyor sonuc. Haftada 150, 200 gr minimum alsa iyi.