Zelisegemennnn Çocuklarınıza ve kendinize ne yapicaksiniz bugünnn. Ben kararsız kaldım fikir olsun ♥️
Beyninizikullanmakucretsizdir Zelisegemennnn akşama tavuk şiş bulgur pilavı ayran bide sumaklı soğan koycam yanına 😋😋😋
Bertugnunannesi Zelisegemennnn soslu tavuk pirinç pilavı salata yapacağım cocuk artık bir yaşında ne varsa onu yer ayrıyetten corbası var onu da içer
35lavanta Zelisegemennnn hiç yemek yapasım yok açtım dolabı 10 dakika baktım geri kapattım 😅😅 Yazdan menemenlik hazırlamıştım her akşam yemek şartmı bugünde böyle olsun dedim 😂
Aslananne1 Bertugnunannesi tavuk lu patates haslama yaptım oğlum 9 aylık oda bizimle yer sıkıldım hep ayrı yemek yapmaktan
Deletedmom_62 Zelisegemennnn çocuğuma birsey yapmicam yemiyor çünkü 😁 kendimize taze fasulye yaptim pişiyor şuan yanına bulgur pilavı ve cacik
Pikapikapikacuuu Zelisegemennnn Tavuk çorbası Karnabahar kızartması Sarımsaklı yoğurt Birde ıspanaklı börek yapmayı düşünüyorum böreği yarın eşim işe götürür. Kızıma ayrı yapmıyorum 13 aylık biz ne yersek ondan yiyor. Şimdiden afiyet olsun herkese 🥰
Birberenannesi Zelisegemennnn kendimize mercimek yemeği, makarna, havuç tarator. Kızıma da kıymalı kereviz yemeği, yoğurt.
Berilsmom13 Zelisegemennnn eşim işte :) kızıma sebze çorbası yaptım kendimede fırında soslu karnabahar planlıyorum :) tek başına olunca bir çeşit yetiyor :)
TheBaby Zelisegemennnn Bugün tarhana çorbası, sebzeli makarna yoğurt var kızıma. Bizede dolma yaptım yanına yoğurt ve salata
Bertugnunannesi Aslananne1 Bnmkide bir yaşına girdi artık ne yiyorsak veriyorum gerçi bu ara pek yemiyor
Minikkopya Zelisegemennnn mercimek çorbası bulgur pilavı fırında patatesli tavuk but yanına yoğurt. Bi de akşam kayınvalidem ve kaynımlar gelcekmiş dondurucuda tatlım vardı ısıtıp onu şerbetledim.
Deletedmom_112 Zelisegemennnn mantar sote, pilav salata düşünüyorum. Kızım 13 aylık bizim yediğimiz yemeklerin çoğunu yiyor.
Smnl Zelisegemennnn ekşili köfte salata yapıcam bugünlük bu kadar yeter , buraya bakarken yarının yemeğini de buldum, yarına da hindi sote bulgur pilavı yapmayı planlıyorum 😊