EslemCinarinAnnesi Sizi cok iyi anlıyorum yaşamıs birisi olarak. Bebeğim doğduğu günden beri gaz ve kolik öncelikle yapılan hata meme de ya da mama da sakinleşiyor diye sakın vermeyin çözüm değil tam tersi hazmedemeden iki katı gaz ekliyoruz ben bu hatayı yaptım doktorum cok kızdı asırı kilo aldı ve bacaklarını katlıyordu cocuk. Kriz anına gelince biz beyaz gürültü ile sakinleşiyoruz eğer geçmezse o an asırı derece de artarsa direk süpürge çalısıtırıp sonra susuyor telefondan beyaz gürültüye geçiyoruz . Ve her aksam yatmadan banyo rutinimizi yapıyoruz yağlıyoruz. Ve size tavsiyem her alt açmada emzirmeden önce emince masaj yapınca kusuyor cünkü gaz masajları yapmanız .4 aya girecek hala cekiyoruz ama ilk zamanlarım gibi değil sükür sıfır uykuydu ne o uyuyordu ne biz Allah yardımcınız olsun