Selam canım anneler 🫶🏻 bugün 23 günlük olduk. 4 gündür bitmeyen ağlama krizlerimiz oluyor 🥺 dün doktora gittik karın grafisi istedi gazı var dedi metsil damla verdi. Gece rahat uyuduk ama sabah yine krize girdik 🥺 bu durumda olan var mı? Bir de sütüm az olduğu için mama takviyesi de yapıyoruz bebişe. Evolvia mama veriyorduk doğduğundan beri gayet memnunduk ama son 4 gündür huzursuzluktan mı yoksa gaz sancısından mı bilmiyorum mama verdikten sonra istifra ediyor 🥺 başına gelen var mı ya da bir çözüm önerisi olan 🥺🥺