BalkizimBaloglum2 bebegım suan 10 bucuk aylık 1 yaşına girsin diyetisyene oyle gidersin dedı nisanda diyetistene gidecegım ama onun öncesinde dukan birasına başladım odem attırsın falan diye ama yok içemedim hala yemeye devam 🤣 bakalım ramazan geliyor inşallah orucumu tutmak istiyorum dedıgım gibi aç karna sabah gidin bi kan verin ilerlemeden bi çaresine bakılr hiç olmazsa ☺️