Bukapoo Dün 4. Ay aşılarını yaptırdık, gece ateşi çıktı Calpol vereyim dedim şırıngayla tadını sevmedi ağzına değer değmez ağlamaya başlıyor yutmuyor direkt atıyor ağzından. Geceden beri ateşi bir iniyor bir çıkıyor şimdi düştü yine uyudu 37 lerde seyrediyor ateşi. Var mı benim gibi bebeği Calpol sevmeyen ama çözüm bulan? Bir de mamaya falan karıştırılamıyor dimi bu?
Angelll35 Bukapoo benim kızım 2 yaşına geldi bebekliğinden beri hiç içiremedik hiç bir şurubu çok ateşlendiğinde hep fitil attım ben doktorlar çok önermiyorlar ama ateşi 39 40 lara çıktığında mecburen attık fitili ateş fitilden daha zararlı çünkü ama 37 ateş çok değil şurup içmiyorsa bol bol ılık duş aldırın aşıdan kaynaklıysa zaten bugün düşer ateş
Mrs-Turkk Bukapoo benim kızım 16 aylık hiç bir şurubu içmiyor doktorumuz bile vermeye çalışırken kustu hep. Ateş zamanları mecbur fitil verdim 39/40 derecelerde. 37lerde iken ılık duş aldırdım 2 saatte birr öyle atlattık ateşi. Cok gecmıs olsun canım
elizabeth Bukapoo içmeyince içmez benim kızım 3 yaşına gelecek hala hiç bir şekilde şurup içiremiyorum. 37 çok yüksek değil içirmeseniz de olur zorlamayın yani 38i geçmediği sürece.
Bukapoo Angelll35 yok ateşi 38.3 4 lere çıktı biz soyup eklem yerlerini falan ıslak bezle sildik sabah 37 lere düştü postu açtığımda 37lerdeydi yani gerçi hala öyle. Fitil ben de alayım olmazsa dursun elimin altında ne olur ne olmaz hangi marka kullanıyorsunuz?
Bukapoo Mrs-Turkk çok teşekkür ederim🙏 valla benim oğlum da öyle bu aralar mamayı bile zor içiyor istemediği hiçbir şeyi veremiyoru.z ağzına asla kabul etmiyor rota aşısının bile yarısını çöp etti ağzından çıkardı yutmadı daha demir ilacı var bakalım onda nasıl bir sınav bekliyor beni😂
Bukapoo elizabeth yok canım ateşi 38.3 4 lere çıktı biz soyup eklem yerlerini falan ıslak bezle sildik sabah 37 lere düştü postu açtığımda 37lerdeydi hala aynı 37lerde geziyor ☺️
Melike97 Bukapoo benim kızım hiç bir ilacı sevmiyor aynı durumdayım şuan diş dönemi tetagili bile verince kusuyor
Bukapoo Melike97 ilaç sevmemesi çok zor gerçekten ben daha dün farkettim huyunu ama inşallah sadece Calpole karşıdır gerçi rota aşısısın da yarısını attı ağzından🤦♀️
GMD Benim kızım 3 aylıkken domuz gribi olmuştu doktor calpol yazdı kutusu mor rengi kırmızı çok tatlı bir şuruptu şırıngıyla veriyodum bitince daha yokmu diye agliyodu cimcime 😊Ama Enfluvir’i hiç sevmemişti 🤭
Elisa34 Bukapoo tabikide o da şurup agrı kesici doktor yazdı onu içti mesela ateşi vs çıkınca parol veriyorum. Calpoldan midesini bulandırıyor içmiyordu
Angelll35 Bukapoo paranox s doktorumuz vermişti bunu zorda kalınca kullanmam için başka varmı bilmiyorum biz bunu kullanıyoruz çünkü asla ilaç içmiyor
elizabeth Bukapoo çok geçmiş olsun. Gerçekten ilaç içmeyen çocuk çok zor. Ben de hasta olursa diye korkmuyorum ama hasta olursa nasıl ilaç içiririm diye düşünüyorum.
Bukapoo elizabeth teşekkür ederim size de geçmiş olsun ☺️ valla bizdeki huy yeni başladı ama mamasını çok zor içiyor bir iki haftadır umarım ataktandır atak olduğunu düşünmek istiyorum
Haffuse Siringayla cok minim minim ver… Ya da parol dene, Kizim da icimiyordu, hatta kusiyordu hemen… 1 yasinda, simdi dedigim gibi minim minim icirebiliyorum… Eger hic icmezse fitil veriyor doktorlar…
Bukapoo Haffuse şırıngayla tam da dediğininz gibi milim milim verdim ağzının kenarında beklettti o milimler birikince attı ağzından ilk denememde ikinci denememde öncesinde içtiği bütün mamayla beraber kustu 🤦♀️