İyi geceler yazmak için ancak müsait oldum.Çok şükür doktorumuz rötgen sonucu bebeğimin cisim yutmadığını söyledi .Kimisi cehalete bağlamış kimisi kç korkusu diye yazmıştı. Aslında cehaletten bu forma yazmamıştım aksine linçlenmek yerine belki durumu yaşayan vardırda yüreğimi ferahlatır diyeydi.zira kç korkusundan eşime söylememiş değilim 2 gün önce ciddi bir kaza geçirdim ve kendisi görev icabı yurtdışında.k*ç korkusundan olsa 13 platin ve kalp rahatsızlığımla 9 ay boyunca yatarak kan ilacı kullanıp kalp ilaçlarımı kullanmadan bebeğimin doğumunu hayal etmeye dahi korkan ameliyat masasında bebeğimin yüzünü görmeden ölebilirdim ama anne oldum şükür. Lütfen birilerini linçlemek çok kolay onu linçlemeden içinde bulunduğu durumu düşünerek konuşalım…