Susllu1921 15 aylık bebeğim alyansımı yuttu, bezlerini takip ediyorum ama yok çıkarmamış sabah hastahaneye götürcem durumu eşime de anlatmadım sizce doğal yollardan çıkartırlar mı yoksu tıbbı birşeyler mi yapılır
CennetKapim Susllu1921 Röntgenle bakarlar muhtemelen, yüzüğün nerde olduğunu tespit etmek için. Nasıl yuttu bu arada?
Gamzeeeer-3 Susllu1921 Eşinize söyleyip hemen hastaneye götürmelisiniz. Beklemeniz bile hata. Çok geçmiş olsun
doga112 Ayy geçmiş olsun ama eşinize söyleyin böyle birşeyi saklamak daha kötü. Operasyon gerekirse daha büyüktepki verir
Susllu1921 doga112 çok teşekkürler,eşimin ciddi tepki vereceğini biliyorum onun için söyleyemem, endeoskopin gerektiren durumlar olabiliyormuş :(
tuba18_ Susllu1921 verirse versin çocuğun canından önemli Allah aşkına sanki bilerek mi verdiniz çocuğa bu kadar beklemeniz hata çocuğa bişey olsa nasıl vicdan azabı çekersiniz acaba bi düşünün eşinizin kızıp kızmaması bu konu da önemli olmamalı bence
Aloneeee Susllu1921 şaka mısınız? Tüküreyim eşinizin vereceği tepkiye. Bebekten ve yüzükten bahsediyorsunuz hafife alınacak birşey mi bu. Acilen doktora gidin eşinizin tepkisi mi çocuğunuz mu önemli sizin için? Dayanamıyorum böyle durumlara kusura bakmayın ama nasıl bir anne çocuğunun sağlığı için endişelenmek yerine eşinin tepkisinden korkar
AlinaEmreHan1 Elifffinnn10 kız bozuk para ,toka vs yutanlar da var . Belli olmuyor bu bebeklerin sağı solu 1 saniyede oluveriyor böyle şeyler. 2 yaşına kadar böyle dönemleri herşey enteresan geliyor, ağzına sokuyorlar hemen En tehlikelisi küçük piller saatlere takılan
Dunyambaris Susllu1921 neden bekliyorsun ben koşardım hastaneye. Çocuğunun canı hiç mi kıymetli değil? Ya hemen goturmedigin için daha kötü şeyler olursa
yaseminsahin14 Keşke bekletmeseydiniz endişelendirmek istemem ama vücut yabancı cisme nasıl Bi reaksiyon gösterir bilemeyiz. Geçmiş olsun
Sarikuzumalp Susllu1921 Riske atılır mı hiç. Hemen şuan gidin acile. Alyans bir de küçük bir şey değil. Erken teşhis hayat kurtarır.
RumeysaTuana Susllu1921 Hemen hastaneye gidin bence çıkaramayabilir. Bende 9 aylıkken çengelli iğne ve nazar boncuğu yutmuşum. Boncuğu çıkarmışım ama çengelli iğne midemin çıkışında sıkışmış ameliyatla almışlar. Ağzı açık bir vaziyetteymiş
Haticerdogan Susllu1921 kesinlikle beklemeyin. Tanıdığımız 25 krs yutmuş. Fark etmemişler. Çocuk sürekli ateşlenince hastanede anlamışlar ameliyatla çıkardılar. Dahada kalsa çok kötü şeyler olur demişti doktor. 15 aylıktı bide bebek
edabolukbasi Susllu1921 pes valla çocuk yüzük yutuyor sen eşine söylemiyorsun ben ortalığı ayağa kaldırmıştım küçük bişey değil alyans bu cerrahi bi işlem gerekirse ne olacak
Selin1234 Susllu1921 geçmiş olsun bende hiç beklemeden hastaneye gidin eşinizde ne kadar sert tepki vermeden gizlemeyin
Meleknaz5 Susllu1921 onu nasıl kakasıyla çıkarsın doktora götürmelisin eşine de söyle niye gizlersiniz böyle bir şeyi
Merov Susllu1921 Allah korusun böyle Bi olay başıma gelse buraya yazmak aklıma gelecek en son şey olurdu hemen hastaneye koşardım siz de hemen götürün lütfen umarım bişey olmaz
tuba18_ Merov ay evet ya burayı yazıp soruluyo bi de hiç mi akıl yok bu millete anlamıyorum hastaneye gitmek varken buraya yazmak nedir ya