mervemir- bitlis tatvandayım gölün kenarında bir lojmandayız lojmanların bazıları yeni bazıları eski gelmek istersenz şansınıza artk merkez burası kışın kar bayagı bir kalkmıyor mayısın sonunu buluyor yani yaz biraz kısa sürüyor malesef diger yerlere göre sosyal hayat var yani en azından cıkıp gezebiliyosunz ihtiyacınızı karşılaya biliyosunız sahili yazın baya kalabalık ve eglenceli oluyor