mervemir- 5. Yılımız bu yıl gidiyoruz lojman var ama polis okuluna ait olduğu için öncelik polis okulunda çalışan personelin sonrasında diğer polislere çıkıyor bize çıktı ama istemedik lojmanlar biraz eski bi de az süremiz kaldı diye taşınmak istemedik ama siz geldiğiniz zaman çıkarsa içini güzelce yaptırıp kalın derim biz merkezdeyiz merkez gerçekten çok kötü doğudaki bir çok ili görmüş biri olarak söylüyorum bitlis kadar kötüsüne denk gelmedim. Alışveriş merkezi yok kreş bi tane var o da çok iyi değil. Hastanede randevu bulmak çok zor özel hastane yok. Tabi bunlar merkez için geçerli. 15 km uzaklıkta tatvan ilçesi var orası güzel göl kıyısında zaten yazın güzel oluyor avmsi var özel hastane bi tane var orda