AselinAnnesiiiiiiiii Nesegck doktor kaç kiloysa o kadar ver dedi 5 aylık şuan 5 damla veriyorum banada eczane 3 damla yazmıştı doktora sordum kilosuna göre verilcek dedi
AselinAnnesiiiiiiiii Nesegck zaten içindeki kâğıtta da öyle yazıyor kilogram başına 1 damla diye öyle yapın doğrusu o
Nereleregidem Sevvalanne adını görünce gözlerimden kalpler çıktı. Kızım hasta olduğunda vermişti doktor şıp diye kesti. Zaten uyku da yapıyormuş. İlaç olmasa az uyusun diye verirdim o derece bilim kokan bir ilaç 😍😍😅😅