Arkadaşlar kızıma doktorumuz zaditen şurup verdi. Gözleri sanki küçülmüş gibi geldi bana ve biraz da göz kapakları şiş gibi geldi . Doktorumuz uykulu oldugu için olabilir dedi. Kullananlar siz de de böyle oldu mu . Sizce iyi bi ilaç mı. Bogaz enfeksiyonu oldu dördüncü kez tekrarladı antibiyotik ile birilkte bunu verdi doktor.