Babylovee Bebeğim 1 yaşına girdi bende tutmak istiyorum geçen sene tutamamıştım fakat emzirdiğimden bu zamana kadar hep bi şekerim düşüyor gibi hemen tatlı bişeyler yiyorum kendime geliyorum sadece ondan korkuyorum onun dışında problem yok
neolacaksimdi_ Hllalmdg benimde 3.5 aylık olacak çok kararsızım😔 hamile iken full tuttum ama emzirirken çocuk aç kalır doymaz diyorlar bilemedim hakkinada girmek istemiyorum bebeğimin sadece emziriyorum bu arada
Hllalmdg neolacaksimdi_ evet hakka girmek bende istemem o yüzden deneme yanılma yaparım baktım olmadı tutmam
Balyanaginannesi Hllalmdg tutmak istiyorum nasipse iftardan sahura kadar bol su içeceğim birde normal yediklerime ekstra yulaf lapasi ekleyecegim süt yapıyor ve tok tutuyor
bebitonunannesi_ Hllalmdg oğlum 9 ay 23 günlük tutucam inşallah, öyle çok emen bir bebek değil zaten emse de olur emmese de onun için…
Hllalmdg bebitonunannesi_ şimdiden Allah kabul etsin o zaman canım, ben ne yazık ki öyle diyemem kızım 3 aylik tek gıda anne sütü, duam Allaha bakalım azalmaz inşallah